Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Marie Jönsson - 18 februari 2011 21:13

I onsdags var jag på Eslövs Bk och lyssnade på Jan Gyllensten. Jag fängslades totalt..enkel & självklar träning, lek med din hund så du blir världens bästa resurs, ja såklart! På det viset får ju du kontrollen över aktiviteten och var/när den sker. Din hund behöver ju inte lära sig att roa sig själv eller undra vad som ska hända eller ej. JAG KAN VARMT REKOMMENDERA ATT LYSSNA PÅ HONOM!!


Har börjat använda det ännu mer på Yoe & det funkar, godiset tas bara fram vid enstaka tillfälle och det är inga problem.

Har insett att lillkillen börjar bli större så nu är det dags att börja berätta vad som är allvar dvs inte mblförhandlingsbart i vår relation;)

Paragraf 1 är: när matte talar lyssnar man.Punkt Det "diskuterade" vi idag & det köptes...avskyr när mina hundfar äter hund eller kattskit. Vedervärdigt!

Det är eg nog den enda paragrafen...kort & koncist.

Jag mser ju på honom att han blivit en "Långben", han sover mkt när vi är inne<3 idag väckte jag honom kl 10.00..då hade han sovit sen 23 kvällen innan..tätt tryckt till matte<3<3<3 Vem vill stiga ur sängen när man har en gosig valp hos sig??? Inte jag..

Är färdig med plugget för denna veckan så imorgon ska jag bara softa..me like much.

Ha det gottis därute!!

  

Av Marie Jönsson - 18 februari 2011 21:03

Fyra tv-program jag ser på: 1. Solsidan 2. Halv 8 hos mig 3. Simpsons 4. Två & en halv mänFyra saker jag har gjort idag:1. Pluggat2. Gått ut med hundarna3. Fikat med Monica4. Tittat på tvFyra saker på min önskelista:1. "Ny" bil2. Mini laptop,3. Ny bilhundbur4. Ny DvdFyra saker jag ogillar:1. De som inte tar hand om sina djur.2 Snö!!!!!!3. att veterinärvård & medicin till djur inte är subventionerad/går på högkostnadskortet4.Dyra reparationer!Fyra personer som jag utmanar:De som läser detta och känner sig manade!

Presentation


Här skriver jag lite om vad jag & hundarna hittar på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards