Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Marie Jönsson - 12 februari 2011 15:48

blivit en del spårande & uppletande med Yoe, är så kul att ha en hund som vill lika mkt som en själv. Fullständigt nöjd med klapp & gotta när han lämnar föremålen & på slutet åker bollen fram. Att han inte är "föremålsrasist" är oxå helt underbart, luktar det som matte så ska det hämtas in & lämnas till matte. Får se om det blir svårare med föremål som andra har lagt ut:)

Har jobbat ett par kvällar och nu är jag ledig, eller ledig..jag måste göra färdigt mina uppgifter..deadline onsdag. På onsdag ska jag iväg till Eslöv & lyssna på Jan Gyllensten, 18-22 ska bli intressant. Tur jag är ledig på torsdag:)


Blir så förvånad av Odessa, hon bjuder upp Yoe till lek, helt på hennes villkor, blir han för stökig så sätter hon sig på honom. Han skulle aldrig få för sig att slita & dra i henne som han gör på P & M. Det är intressant att studera sin flock som Cathrin skrev. Här har väl Odessa fått uppgiften som hon saknat.

Har eg inget att skriva om, detta var bara en anledning till att skjuta upp pluggandet lite;))



Ha det gott i solen alla!

Presentation


Här skriver jag lite om vad jag & hundarna hittar på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards