Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Marie Jönsson - 7 mars 2011 20:21

Vilken underbar dag det har varit idag!!

Sol, varmt(mja, plusgrader iaf) & svag vind. Jag har njutit & det har nog hundarna med, vårluften sliter hårt på både människa & djur:)

Datorn ville inte vakna idag men efter att jag dammsugit den ville den..jösses vad råttor där bodde i den;/

Gick på promenad med pojkarna & hade mamma med som sällskap, hade tänkt mig lite fotograferande & ett par bilder blev det, min kamera är inte snabb & jag är ingen bra fotograf:(

  

Just i detta fallet var mamma fotograf:)


Vi letade lite boll(Birk & Yoe) sprang(jag, B & Y) fotade(jag & mamma)åt skit

(Yoe:() när vi kom hem var pojkarna i trädgården med tjejerna som fick långpromenad lite senare, vilket de njöt av, så skönt ute!

Väl hemma däckade jag på soffan med Yoe på armen, han snarkade rejält mitt lilla hjärta, fö ligger han på mitt ben & snarkar nu med:)

  

Av någon anledning laddas denna bild upp liggandes....Två bilder från utställningen i lördags, tyvärr klarar inte min kamera ridhusmiljö men ni vet ju att det är jag & Yoe:))

   


Snyggbild från idag<3

  


En bild på den gamle till slut<3 han kollar efter bollen:)

   


Nu ska jag bruka allvar med sista uppg i denna kursen & sen börja på nästa...lite mkt nu..Imorgon har jag möte 10.30, håll tummarna är ni snälla.:) 

Presentation


Här skriver jag lite om vad jag & hundarna hittar på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards